Honorarium za świadczoną pomoc prawną, również ustalane jest z Klientem indywidualnie i uzależnione jest od:
zakresu świadczonej pomocy prawnej,
stopnia skomplikowania sprawy,
nakładu i czasu pray,
ilość zaangażowanych prawników,
dostarczonych materiałów,
wsparcia merytorycznego ze strony Klienta.
Kancelaria oferuje Klientowi następujące systemy rozliczeń:
ryczałtowy - wysokość wynagrodzenia jest stała, niezależna od nakładu pracy Kancelarii i określona stawką miesięczną - system stosowany jest zwykle przy stałej obsłudze prawnej,
godzinowy - wysokość wynagrodzenia określona jest na podstawie liczby godzin i nakładu pracy prawnika, przy ustalonej stawce godzinowej - system stosowany jest np. w przypadku porady przez internet, a także przy pilnych, jednorazowych zleceniach,
mieszany (ryczałtowo - godzinowy) - wysokość wynagrodzenie jest stała w granicach ustalonego miesięcznego limitu godzin pracy, a w przypadku jego przekroczenia wynagrodzenie jest rozliczane według stawki godzinowej,
z premią za sukces - w przypadku spraw skomplikowanych i czasochłonnych elementem dodatkowego wynagrodzenia jest premia za wynik sprawy.
niższe koszty pomocy prawnej, niż przy zleceniach jednorazowych,
możliwość ustalenia regularnych wizyt prawnika w siedzibie Klienta,
szybka reakcji Kancelarii na bieżące problemy i potrzeby Klienta, dzięki znajomości Jego problemów biznesowych, prawnych oraz pracowniczych.
Uwaga! Wszelkie opłaty sądowe, skarbowe oraz dodatkowe koszty związane z prowadzoną sprawą (opinii biegłych, ekspertyz, dojazdów itp.) ponosi Klient. Kancelaria udzieli pomocy prawnej po uiszczeniu przez Klienta w/w opłat.